Loading...
 
 

Διαιτολόγιο 1400 Θερμίδων

 Κατεβάστε τo Διαιτολόγιο σε μορφή pdf

ΠΡΩΙΝΟ

1) 1 φλιτζάνι ημίπαχο γάλα (1-1.5%) με [2 φρυγανιές σίκαλης χωρίς αλάτι ή 30 γρ δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες-ολικής και χαμηλά ή χωρίς αλάτι] ή

2) 1 γιαούρτι ημίπαχο (2%) με [1 φέτα ψωμί ολικής ή σίκαλης ή ½ κουλούρι σουσαμένιο ή πολύσπορο]


ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

1 μέτριο φρούτο ή 100 γρ φυσικό χυμό

 

 


ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

90 γρ ψάρι ψητό ή 90 γρ κοτόπουλο στήθος χωρίς δέρμα ή 90 γρ άπαχο μοσχαρίσιο ή 90 γρ χοιρινό κρέας ή 90 γρ τυρί με χαμηλά λιπαρά ή 90 γρ τυρί

μαζί με:

1 φλιτζάνι ζυμαρικό ολικής ή 3 μέτριες πατάτες-μέγεθος αβγού (βραστές ή ψητές) ή ρύζι ή 1 ½ όσπρια ή 1 ½ φλιτζάνι μαγειρεμένο αρακά χωρίς προσθήκη αλατιού

1 σαλάτα εποχής (βραστά ή ωμά λαχανικά εποχής=3 φλιτζάνια ωμής σαλάτας ή 1.5 φλιτζάνι βραστής σαλάτας) και 2 κουταλάκια γλυκού ελαιόλαδο

(το λίπος αυτό είναι για όλο το γεύμα-1 ισοδύναμο λίπους μπορεί να αντικατασταθεί από 1 ισοδύναμο ξ.καρπών=45 γρ ανάλατους ξηρούς καρπούς)

1 μέτριο φρούτο


ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

1 μέτριο φρούτο

 


ΒΡΑΔΙΝΟ

60 γρ ψάρι ψητό ή 60 γρ τόνο σε νερό ή 60 γρ κοτόπουλο στήθος χωρίς δέρμα ή 60 γρ άπαχο μοσχαρίσιο ή χοιρινό κρέας ή 1 αβγό και 30 γρ τυρί με χαμηλά λιπαρά π.χ. μυζήθρα άπαχη ή 2 αβγά βραστά ή πωσέ ή άλλο ισοδύναμο κρέατος


μαζί με:

2/3 φλιτζάνι ζυμαρικό ή 2/3 φλιτζάνι ρύζι ή 1 φλιτζάνι όσπρια ή 1 φλιτζάνι μαγειρεμένο αρακά ή φασολάκια ή 2 μέτριες πατάτες

και πάλι μαζί με συνοδεία σαλάτας εποχής από 2 φλιτζάνια ωμής σαλάτας ή 1 φλιτζάνι βραστής σαλάτας και 2 κουταλάκια γλυκού ελαιόλαδο (για όλο το δείπνο)


Επιλογές βραδινών γευμάτων

60 γρ τόνο με 2/3 φλιτζάνι ρύζι ή 2 φέτες ψωμί χωρίς αλάτι και σαλάτα εποχής με 3 κουτ γλυκού ελαιόλαδο

ή          60 γρ κοτόπουλο στήθος ή 2 καλαμάκια κοτόπουλου ανάλατα με 1 ψητή πίτα και σαλάτα

ή          1 μικρό μπιφτέκι (60 γρ) με 1 φλιτζάνι μαγειρεμένο αρακά ή 2 μικρές πατάτες (170 γρ) με σαλάτα εποχής

ή           2 αβγά βραστά ή 1 αβγό βραστό και 30 γρ ανθότυρο με 2/3 φλιτζάνι κριθαράκι ολικής ή με 1 παξιμάδι κριθαρένιο με σαλάτα εποχής

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις ποσότητες των τροφίμων και να αποφεύγετε το επιπλέον τσιμπολόγημα. Επίσης είναι σημαντικό να προσέχετε την ποσότητα του λίπους στο διαιτολόγιο σας.

 


Σημείωση
: Παραπάνω δίνεται ένα διαιτολόγιο των 1400 kcal, που καλύπτει συγκεκριμένες ενεργειακές ανάγκες και συγκεκριμένα ισοδύναμα από κάθε ομάδα τροφίμου. Μπορείτε να κάνετε αμοιβαίες αντικαταστάσεις από τα ισοδύναμα του πίνακα στο τέλος για να εμπλουτίσετε τα γεύματα σας πάντα με τη συμβουλή και βοήθεια του ειδικού.

 

Αυτές οι πληροφορίες προορίζονται για γενική πληροφόρηση και ενημέρωση του κοινού και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή ιατρού ή άλλου αρμοδίου επαγγελματία υγείας.

© 2019 Karabinis Medical S.A. - All rights reserved.      Όροι Χρήσης   Πολιτική Απορρήτου   Επισήμανση Απορρήτου

Η υπηρεσία Hypertension & Diabetes Corner, με αριθμό και ημερομηνία συμβολαιογραφικής πράξης 4287/01-08-2014, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της KARABINIS MEDICAL AE. Απαγορεύεται η κατά οποιανδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, δημοσίευση ή χρησιμοποίηση όλου ή μέρους της υπηρεσίας χωρίς την έγγραφη έγκριση της KARABINIS MEDICAL AE.

Developed by  LogicOne