Loading...
 
 

Διαιτολόγιο 1200 Θερμίδων

 Κατεβάστε τo Διαιτολόγιο σε μορφή pdf

ΠΡΩΙΝΟ

1) 1 φλιτζάνι ημίπαχο γάλα (1-1.5%) με [2 φρυγανιές σίκαλης χωρίς αλάτι ή 30 γρ δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες-ολικής και χαμηλά ή χωρίς αλάτι] ή

2) 1 γιαούρτι ημίπαχο (2%) με [1 φέτα ψωμί ολικής ή σίκαλης ή ½ κουλούρι σουσαμένιο ή πολύσπορο]


ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

1 μέτριο φρούτο ή 100 γρ φυσικό χυμό

 

 


ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

90 γρ ψάρι ψητό ή 90 γρ κοτόπουλο στήθος χωρίς δέρμα ή 90 γρ άπαχο μοσχαρίσιο ή 90 γρ χοιρινό κρέας ή 90 γρ τυρί με χαμηλά λιπαρά ή 90 γρ τυρί

μαζί με:

1 φλιτζάνι ζυμαρικόολικής ή 3 μέτριες πατάτες-μέγεθος αβγού (βραστές ή ψητές) ή ρύζι ή 1 ½ όσπρια ή 1 ½ φλιτζάνι μαγειρεμένο αρακά χωρίς προσθήκη αλατιού

1 σαλάτας εποχής (βραστά ή ωμά λαχανικά εποχής=3 φλιτζάνια ωμής σαλάτας ή 1.5 φλιτζάνι βραστής σαλάτας) και 2 κουταλάκια γλυκού ελαιόλαδο

(το λίπος αυτό είναι για όλο το γεύμα-1 ισοδύναμο λίπους μπορεί να αντικατασταθεί από 1 ισοδύναμο ξ.καρπών=45 γρ ανάλατους ξηρούς καρπούς)


ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

1 μέτριο φρούτο

 


ΒΡΑΔΙΝΟ

30 γρ τόνο σε νερό ή 1 αβγό ή 30 γρ τυρί με χαμηλά λιπαρά και αλάτι π.χ. μυζήθρα άπαχη ή 1 άλλο ισοδύναμο κρέατος


μαζί με:

2/3 φλιτζάνι ζυμαρικό ή 2/3 φλιτζάνι ρύζι ή 1 φλιτζάνι όσπρια ή 1 φλιτζάνι μαγειρεμένο αρακά ή φασολάκια ή 2 μέτριες πατάτες

και 2 κουταλάκια γλυκού ελαιόλαδο (για όλο το δείπνο)


Επιλογές βραδινών γευμάτων

30 γρ τόνο με 2/3 φλιτζάνι ρύζι ή 2 μέτριες πατάτες και 2 κουτ γλυκού ελαιόλαδο

ή          30 γρ κοτόπουλο στήθος (1 καλαμάκι κοτόπουλου ανάλατο) με 1 ψητή πίτα και 2 κουτ γλυκού ελαιόλαδο

ή          1 αβγό βραστό ή 30 γρ ανθότυρο με 2/3 φλιτζάνι κοφτό μακαρονάκι ή με 1  παξιμάδι κριθαρένιο και 2 κουτ γλυκού ελαιόλαδο

ή          2 φέτες μαύρο ψωμί χωρίς αλάτι με 30 γρ τυρί και 2 κουτ γλ μαργαρίνη

 

 


ΠΡΟΣΟΧΗ: Λόγω της περιορισμένης χρήση αλατιού μπορείτε να προσθέτετε
κάποιο από τα παρακάτω για να νοστιμήσετε τα φαγητά σας:

Χυμό λεμονιού, ξύδι, δάφνη, σκόρδο, κρεμμύδι, πάπρικα, ντομάτα, πάπρικα, σέλινο, μοσχοκάρυδο, δυόσμο, βασιλικό, θυμάρι, ρίγανη, άνηθο, μαϊντανό, δενδρολίβανο, κανέλλα, μπαχάρι, γαρύφαλλο, κύμινο, κάρυ, κόλιανδρο.


Σημείωση
: Παραπάνω δίνεται ένα διαιτολόγιο των 1200 kcal, που καλύπτει συγκεκριμένες ενεργειακές ανάγκες και συγκεκριμένα ισοδύναμα από κάθε ομάδα τροφίμου. Μπορείτε να κάνετε αμοιβαίες αντικαταστάσεις από τα ισοδύναμα του πίνακα στο τέλος για να εμπλουτίσετε τα γεύματα σας πάντα με τη συμβουλή και βοήθεια του ειδικού.

 

Αυτές οι πληροφορίες προορίζονται για γενική πληροφόρηση και ενημέρωση του κοινού και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή ιατρού ή άλλου αρμοδίου επαγγελματία υγείας.

© 2019 Karabinis Medical S.A. - All rights reserved.      Όροι Χρήσης   Πολιτική Απορρήτου   Επισήμανση Απορρήτου

Η υπηρεσία Hypertension & Diabetes Corner, με αριθμό και ημερομηνία συμβολαιογραφικής πράξης 4287/01-08-2014, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της KARABINIS MEDICAL AE. Απαγορεύεται η κατά οποιανδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, δημοσίευση ή χρησιμοποίηση όλου ή μέρους της υπηρεσίας χωρίς την έγγραφη έγκριση της KARABINIS MEDICAL AE.

Developed by  LogicOne